חקר התנהגות ארגונית – Tesla
האם השם Tesla נשמע לכם מוכר? זאתי שאלה רטורית, אני יודע שכן (ואם לא -
הגיע הזמן).
אני אישית נתקלתי בו
פעמים רבות בעיתונות, בטלויזיה, באינטרנט ולאחרונה,
גם
על הכבישים בישראל, כשהוא לרוב מלווה באסוסיאציה של חדשנות, רדיקליות,
איכות ותעוזה.
מאחורי השם הזה, עומד
ארגון שנושם עכשיו אוויר פסגות אחרי הרבה מאוד אבק דרכים של אי-וודאות,
אתגרים גדולים וסביבה עסקית הבנויה מארגונים מהוותיקים, החזקים והתחרותיים
שקיימים בעולם.
על התנהגותו הארגונית
של Tesla בשנים האחרונות קיבלתי את ההזדמנות לחקור ביחד עם
Roi Efraim, במסגרת קורס מבוא לארגון וניהול שהועבר ע"י ד"ר דנה לנדאו
תמיד רציתם לדעת איך הם עושים את זה? עכשיו אתם
יכולים.
קריאה מהנה! ⚡